.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر و تشکر رضا پهلوی از سخنان ترامپ
اپوزسیون که از دیرباز حامی جمهوری خواهان بوده است با تصور اینکه روسای جمهور برامده از این طیف سیاسی می تواند آرزوی آنها را تحقق بخشیده با توجه به واکنش منفی میلیون ها ایرانی به سخنرانی اخیر دونالد ترامپ در حاشیه اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه ایران، اما سلطنت طلبان و عناصر ضدانقلاب به تکاپو افتاده و در عملیات رسانه ای خود سرنگونی قریب الوقوع نظام ج.ا.ا را مژده می دهند!

به گزارش سیرنیوز ،علیرغم واکنش منفی میلیون ها ایرانی به سخنرانی اخیر دونالد ترامپ در حاشیه اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه ایران، اما سلطنت طلبان و عناصر ضدانقلاب که گویی تافته جدا بافته از ملت بزرگ ایران هستند، به تقدیر و تشکر از دونالد ترامپ پرداختند. یکی از این عناصر که سرکردگی سلطنت طلبان در خارج از کشور را برعهده دارد شخص «رضا پهلوی» است،

رضا پهلوی با اینکه خود را ایرانی اصیل می داند اما برخلاف ایرانی ها در واکنش به اظهارات گستاخانه دونالد ترامپ به تقدیر و تشکر می پردازد. در همین رابطه رضا پهلوی می نویسد:

متن تلگرامی رضا پهلوی به ترامپ/ سخنان دیروز شما که وضعیت ۸۰ میلیون ایرانی را تصدیق و تایید کرد و به درستی آنها را به عنوان قربانیان رده اول تنها تئوکراسی جهان نامبرد، گام مثبتی در جهت جذب بهترین و قوی ترین متفقین علیه رژیم آخوندی،که مردم با افتخار و شجاع ایران است می باشد!

علیرغم تمام رنج ها و مصیبت هایی که بدست رژیم بر علیه ملت ایران و همسایگان ما در خاورمیانه رخ داده است، ما به عنوان یک ملت همبسته، به طور انحصاری در دفاع از تمامیت ارضی و حفاظت از مرزهایمان ایستاده ایم.

در حالی که ما از تلاش دولت ایالات متحده برای مقابله با این رژیم تروریستی قدردانی می کنیم، ما انتظار داریم رهبران و مقامات آن به طور مناسب به مناطق تاریخی و جغرافیایی ثبت شده با نام های مناسب خود اشاره کنند. از توجه شما به این موضوع بسیار مهم سپاسگزارم.
واکنش رضا پهلوی چندان هم دور از انتظار نیست، هرچه باشد او فرزند محمدرضا شاه پهلوی است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.